Mielőtt felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, szánj néhány percet rá és olvasd át először a Vásárlási tudnivalókat, majd az alábbi, leggyakrabban feltett kérdéseket, hátha azonnal megtalálod a választ problémádra.
Amennyiben továbbra is vannak megválaszolatlan kérdéseid, ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal
Amennyiben nem sikerül a belépés, e-mail címed megadásával kérhetsz újat. Amennyiben nem emlékszel az e-mail címedre, amit korábban használtál, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Nem. Webáruházunkban tudsz vásárolni anélkül, hogy adataidat tároljuk. Javasoljuk viszont, hogy mégis csak regisztrálj, mivel így számos olyan kedvezményben és szolgáltatásban részesülsz, amit egyébként nem kapnál meg.
Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?
Nem. Személyes átvételre nincs lehetőség.
A munkahelyemre is kérhetem a kiszállítást?
Igen, akár a munkahelyedre is kérheted megrendelésed kiszállítását.
Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?
Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket. 10 000 Ft felett ráadásul ezt ingyenesen szolgáltatjuk.
A szállítási módokról díjakról és tudnivalókról a Szállítás és fizetés menüpont alatt találsz több információt.
Miért jó, ha megadom a mobilszámomat rendeléskor?
A minél gördülékenyebb kézbesítés érdekében javasoljuk, hogy add meg a telefonszámod, amelyen a futár el tud érni mielőtt érkezik, vagy ha éppen nem talál.
Családtagom, ismerősöm is átveheti-e a megrendelésem?
Igen, amennyiben az átvételkor történik a rendelés árának kiegyenlítése, akkor azt más is átveheti helyetted.
Nem kaptam visszajelzést emailben, mit tehetek?
Amennyiben az oldalunkra történő regisztrációdról vagy rendelésedről nem kaptál visszaigazoló emailt, kérjük lépj velünk kapcsolatba a regisztrációkor vagy vásárláskor megadott email címről.
Mennyi időn belül számíthatok a kézbesítésre?
A várható szállítási idő minden termékünknél fel van tüntetve. A kiszállításra a raktáron lévő termékek esetében jellemzően 2-5 munkanapon belül számíthatsz, amelynek időpontjáról külön emailben értesítünk. Vannak olyan termékek, melyeknél a várható szállítási idő több, mint 5 munkanap. Amennyiben több terméket rendelsz különböző várható szállítási idővel, abban az esetben a hosszabb szállítási idővel kell számolni. Csomagkövetésre is lehetőség van, amit illetően szintén részletes tájékoztatást kapsz tőlünk.
A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?
Minden, az oldalon feltüntetett ár az ÁFA-t tartalmazza, tehát a bruttó árak vannak feltüntetve.
Biztonságban tudhatom a regisztrációkor, illetve a webáruházban történő rendeléskor megadott személyes adataimat?
Személyes adataidra kiemelten figyelünk, illetve azokat mindig a magyar tövényi előírásoknak megfelelően kezeljük. Vásárláskor csak olyan adatokat kell megadnod, amelyek feltétlenül szükségesek a megrendelésed biztos kézbesítéséhez. Emellett https titkosítást alkalmazunk, így adataid a lehető legnagyobb biztonságban vannak a velünk való adatkapcsolat, kommunkáció során is. Az adatkezelési és adatvédelmi szabályzatunkat itt tekintheted meg: https://www.petfrenzy.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3
Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?
Amennyiben megváltozott az e-mail címed és regisztrált vásárlónk vagy, lépj be a régi e-mail címeddel és jelszavaddal az oldalra, majd a Fiók – Fiókadatok módosítása menüben meg tudod változtatni az újra. Fontos, hogy a változtatás után, a következő belépéskor már csak az új e-mail címeddel fogsz tudni belépni!
Módosíthatom a személyes adataimat a rendszerben?
Természetesen a személyes adatait - mint például a számlázási vagy szállítási címed - bármikor módosíthatod a profilodon.
Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban
A kiküldött csomaghoz nem csatolunk számlát. A rendeléshez tartozó számlát minden esetben e-mailben küldjük.
Megrendelésemet követően módosíthatom-e a számlázási vagy szállítási címet?
Ha ilyen irányú igényed merülne fel, kérjük, lépj velünk kapcsolatba a rendelésed leadását követően minél hamarabb. Amennyiben rendelésedet már átadtuk a futárszolgálatnak, akkor sajnos általában már nincs lehetőség a rendelési cím módosítására.
Visszaküldhetem-e a terméket, ha az nem felelt meg?
Bármely megvásárolt terméket 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted. Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatod vissza. A visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli!
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?
Kérjük, minden esetben nézd át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni! Ha a termék átvételekor észleled a sérülést, akkor ne vedd át, hanem küldd vissza az árut, és készíttess jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni. Ha mégis csak az átvételt követően vetted észre, hogy a megrendelt termék sérült, akkor kérjük, fényképezd le az adott terméket a sérüléssel együtt és a képeket küldd el részünkre emailben.
Mi a fő különbség a jótállás és a termékszavatosság között?
Vásárlóként jótállási igénnyel akkor léphetsz fel, ha a terméket rendeltetésszerűen használtad és az meghibásodott, míg szavatossági igényt azon termékhibákért érvényesíthetsz, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Az 1 éves jótállási idő alatt nem a vásárlónak kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában, hanem a gyártónak vagy a kereskedőnek. A 2 éves termékszavatosság esetében viszont a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a gyártót vagy a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli. További információkat az Általános Szerződési Feltételekben találsz.
Külföldre is lehet rendelni?
Magyarország egész területére kézbesítjük a megrendeléseket, külföldre viszont nem szállítunk ki.